Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan

 

Ja ni nu har jag vart dålig på att uppdatera igen :O :P

Men den här veckan har jag ju inte hunnit med så mycket, eftersom de bara är onsdag! Men i måndags var jag med P <3 igår så var jag till valbo med syster och adde och kika och fick med mig något behövligt plagg! :) Sen på kvällen så tog jag mig en långpromenad till särby och satt och snacka där ett bra tag sen gick jag hem och kolla på reprisen på BB klockan fem i ett :P

Idag så ska jag storstäda, tvätta och göra lite roligheter med :) NICE! Fullspäckad dag kan man säga :)

Imorgon så håller jag tummarna för två saker! Hoppas verkligen att båda sakerna går super! Skulle bli lyckligaste tjejen i stan :) Ja jag vet att jag är lite hemlighetsfull men jag kommer vara de ett tag framöver nu :P ;)

fredag så blir de bara slappt, hoppas på att få träffa en saknad person!

lördag så är de "kalas" hemma hos mig :) Jag fyller ju år på måndag men ska ha för vännerna på lördag och släkten på måndag!

söndag så är de bara en ta de lugnt dag igen :) SKÖNT!! för dagen efter så kommer ju släkten!

De var min vecka de :D Nu vet ni ju vad som kommer hända på ett ungefär :)

hejsvejs


Dag 12 - I min handväska

I min handväska

 

Jaa nu nu ska ni få veta vad jag har i min handväska! De varierar ju lite men de som jag oftast har med mig!

* Plånbok

* internetdosa

* mobilerna

* laddare

* läppglans

* klocka

* USB

* tändare

* penna

* kalenderna

* tamponger

* nycklar

* parfym

* nagelfil

Det har jag nästan alltid med mig :)


Dag 11 - Mina syskon

Mina syskon

 

Jag har tre bröder, fyra systrar och två bonus bröder! Den ända hel systern jag har är min stora syster sandra! men halvsyskon är som hel tycker jag :D

Sandra 1989
Det är min hel syster som bor i Andersberg i en tvåa två hus ovanför mig! Hon är en väldigt rolig tjej och har samma humor som mig! Hennes intressen är bilar, hästar och såklart sin idol MIG ;)

 

Sofie 1993

Min lillasyster som bor hemma hos mamma i sätra! Hon är en väldigt blyg av sig bland nya människor, hon har exakt lika morgonhumör som mig, stackars dom som är med oss och väcker oss samtidigt i samma hus! Hon är en riktig sötnos :D Hennes intressen är hästar och dator tror jag ;) hahah tycker hon bara sitter vid sin dator ;) men då har vi ju nå annat som är lika :)

Kim 1995

Min lillebror som bor hemma hos sin mamma i kalix! Han är en sprallig kille som tycker de är sååå roligt att han blivit längre än mig. Hans intressen är boxning, umgås med vänner och sitta vid sin dator :)

Emelie 1996
Min lillasyster som bor i katrineholm! Hon är en väldigt sprallig tjej, tror hon har tagit efter sin storasyster ;) Hon pratar mycket i sömnen, go fia ;) Hennes intressen är hästar och vara med kompisar :)


Amanda 1998

Min lillasyster som bor både hos mamma i sätra och sin pappa i brynäs! Hon är en hel galen tjej som är min "lilla" sötnos, som inte är så liten längre :( hon växer alldeles för fort! Hennes intressen är hästar, cross och umgås med vänner, hon är även sportig av sig och har gjort mycket :D

Anton 1998

Min lillebror som är den finaste ängeln! R.I.P

 

Rasmus 2000

Min lillebror som bor både hemma hos mamma i sätra och sin pappa i brynäs! Han är ganska blyg av sig med nya människor, iaf dom första tio minutrerna ;) Tycker om att jävlas med stora syster, men jag tycker ju om att jävlas med han jag med ;D Hans intressen är cross och olika sporter :)

Sen har jag ju mina bonus bröder! Per och joel som jag har bott med den störra delen av mitt liv! Dom är två helt underbara människor, per bor i luleå tror jag, haha har inte så stor koll :) joel bor i kalix med sin flickvän och dotter. Dom har ju blivit så stora så man har ju ingen koll på dom :)

Älskar mina syskon över allt annat <3

 


partynight

Hello :D

igår var jag ju så rastlös så jag tog mig en öl, sen ringde Amanda och frågade om jag vela följa med dom ut! Så jag fick skjuts in av Johannes från skogen :P Sen vart de utgång med bästaste Amanda och tre till tjejer :) Sjukt roligt må jag då säga att vi hade där :D Träffa på mycket folk som man kände :) dansade och yra runt! Första gången jag var på den krogen "Gossip" som var stadt förut, fast jag bodde här i fyra år! de var större än jag trodde! jaaa du vad säger man, sugen på bakismat och mår som en påse nötter!

Tack för en helt galet rolig kväll igår brudar <3

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Det här hade jag på mig idag

Hahah så himla intressant att veta vad jag hade på mig idag va? Jag har vart in till stan med Frasse och Olof och tog en fika så då hade jag på mig leggings, linne, tröja och stövlar :) var väldigt trevligt må jag säga :)

 

Sen direkt jag kom hem till Per igen så drog jag på mig mjukisarna :) Finns inge skönare än mjukisar! Sen har vi suttit här sen dess! Kollat på lite av en film hann jag med också! Så får man se vad som händer ikväll, men hoppas de händer nå roligt, ni vet ju att jag går ju under om jag får sitta hemma på en lördag kväll ;) Så de blir vell antingen stan eller så blir de pimpla alkohol! vet inte riktigt vad de blir! nää släppa ut hunden kanske och sen fundera på vad man ska göra av denna kväll ;)

 

Hejsvejs


Dag 9 - min tro

Min tro

 

Jag är inte kristen eller något, så jag är inte troende till något sånt, även fast dom flesta äldre säger att man måste tro på nått, men då har jag alltid skämtat till de och sagt "ja men jag tror på mig pappa" de var ju han som stoppade in mig i min mamma och simsalabim så kom jag :) !

Jag tror på kärleken, jag tror att vissa saker händer av en anledning! De finns alltid en mening till allt som händer, men oftast får man inte reda på den anledningen på en gång utan man ser klarare och klarare ju äldre man blir och tänker tillbaka "aha var de därför"! Jag tror även på "spöken" haha nu tror ni säkert jag menar grejer med vitt lakan och en lampa under lakanet :P Nej sånt tror jag inte på, jag tror på andar som lever kvar bland oss när kroppen dör! Endel andar har kanske något ärende som dom måste slutföra? ojoj börjar ju låta som en skräckhistora ;D

 

Bäst jag släpper ut hunden innan de blir för läskigt ;)


Dag 8 - Ett ögonblick

Under ett ögonblick trodde jag att du fanns där, att allt bara var på låtsas, att du igentligen finns och lever de liv vi lever! Men efter de ögonblicket så insåg jag att du inte alls lever de liv vi lever utan att i själva verker var de sant, att du aldrig kommer leva ibland oss och att du lever uppe bland molnen och tittar ner på oss! finns ingen stora syster som är mer stolt att vara din syster, synd bara att gud lära ta tillbaka den finaste ängeln som kommit till våran jord! :'( Jag saknar och älskar dig Anton Nilsson, min älskade lillebror! Varför just du, varför just då? :'( Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta gubben!

Tanken kommer alltid att såra mig och tanken tar död på mig den dagen du lämnade oss, minns den som igår! Du, jag, amanda, mamma och roger skulle ju åka till luleå och handla! :'( Men de finns vell någon mening med allt?

R.I.P Anton Nilsson, min älskade lillebror :'(

25.03.2011

godmorgon :D

Vakna jätte tidigt idag och kunde inte somna om :( och had jätte svårt att somna igår också :(

Igår vart de ju road trip till Umeå, de var janne som körde och sen var skog och fredde med! De var sjukt roligt! måste göras om! Har aldrig gått så fort att åka till Umeå fram och tillbaka som de gjorde igår, vela att resan aldrig skulle ta slut! Träffa pappa en snabbis där också, Älskar dig pappa, var jätte länge sen jag träffa han så de va jätte skönt att få träffa han igen, hoppas de inte dröjer lika länge till nästa gång <3

Har vart lite dålig på att uppdatera "dag listan" så idag blir de tre uppdateringar på den :)

nää nu ska jag släppa ut hunden och så ska vell jag försöka göra nå vettigt av denna dag med :)

Hejsvejs

24.02.2011

Godmorgon!

Janne ringde och väckte mig så nu ska jag klä på mig och göra mig iordning så plockar dom upp mig och sen bär de av till umeå på en liten road trip :) Ska faktiskt bli väldigt roligt! Janne är ju min bästa killkompis, finns ingen som han! <3

När jag vakna vaknade jag till en överraskning :) Snacka om att man blir varm inombords!! P <3<3

Sen läste jag min stora syster blogg och hon har en lika dag lista som mig(hon snodde min men de gör ju inge) ;) då var ämnet "min största kärlek" och där hade hon skrivit om mig, Satt och läste de medans man blev så himla glad, rörd och tårarna rann ner på kinderna! Du är underbar! <3<3<3 Även fast vi kan vara i lurven på varann så kommer jag alltid att älska dig lika mycket och de vet du om! Kärlek till dig min syster <3

Nää nu måste jag verkligen skynda mig ;)

Hejsvejs


Godmorning

Tjohejsan :D

Idag är jag uppe före tuppen! har varit och gjort en grej :P Så snart blir de duchen och packar väskan och sen drar jag hem till Carro och sen vidare :)

Igår så gjorde jag inte mycket, jag gick fram och tillbaka till stan, luncha med angie sen när jag kom hem så kom min granne över en sväng och sen kom Pierre och David förbi och höll mig sällskap samtidigt som jag tvättade! Hmm jag som precis sa att de inte hände så mycket :O Hahah vart ju endel :P

nää nu måste jag få nånting gjort :P

Pusshej

Dag 7 - Min bästa vän

Min bästa vän

 

Min bästa vän heter Angelica och fyllde 21 i år :) Jag är så glad att jag träffade dig, även fast de var på ett lite annorlunda sätt kan man ju lugnt säga :D sen dess har vi varit vänner och de är snart ett år sen vi träffades! tiden går väldigt fort, men ändå så är ett år väldigt lite, de känns ju som att jag har känt dig hela mitt liv! Vi kan prata om EXAKT allt med varann, du vet allt om mig och jag vet de mesta om dig! de känns så skönt att ha någon man kan lita på och som man kan prata med om precis allt. Jag vet att dej kan man ringa i alla lägen! du finns där för mig när jag är ledsen, arg, förbannad, sur, glad, överlycklig jaaa alla humör man kan ha! Vi kan sitta och prata i timmar du och jag! vi kan gråta tillsammans och vi kan va överlyckliga tillsammans! Du är tjejen i mitt liv gumman! Vad skulle jag ha gjort om inte du fanns? :( Nej urch de vill jag inte ens tänka på!

 

Angelica tack för att du gör så att mina dagar går ihop! Du är mitt allt stumpan <3

 <3 Min bästa vän Angelica :)


Dag 6 - Min dag

Min dag

 

Idag så vakna jag av att johan väckte mig som jag skrev i de tidigare inlägge! Sen har jag hunnit med att diska, små plocka, bäddat sängen och vattnat dom "typ döda" blommorna :D

Sen skulle jag gå ut på en promenad med min älskade Troja! Underbart väder MEN hur grisigt som helst på vägen så mina skor vart helt leriga och jag var jätte blöt om fötterna! När jag är där efter vägen så ser jag att något kommer emot mig så jag tittar en extra gång och ser att de är en lös häst på vägen, fick lite panik men den var jätte snäll! Så där gick jag med en hund på ena sidan av mig och en häst på andra sidan och funderade samtidigt vad jag skulle göra, så jag ringde P och frågade om han visste vems häst de var och de visste han som tur var! Så jag gick med den till bonden som var helt döv, men jätte trevlig, stod där ett tag och pratade med han och sen gick jag och Troja vidare på den leriga och blöta vägen! Sen har jag inte gjort mycket sen jag kom hem igen! Väntar på P nu som är på väg hem från jobbet :D :D <3

Sen ikväll så blir de hemfärd :( men men jag har ju endel att göra hemma!

hörs då :P


21.03.2011

Godmorgon :D

kan berätta vad jag gjorde på min mycket trevliga söndag :) Först och främst var de ett underbart väder :D Så man var ju på underbart humör :) Sen senare mot kvällningen åkte vi och hälsade på Amanda och Jens, bodde väldigt fint gjorde dom och var hur trevligt som helst och roligt att se min sötnos igen! Sen när vi åkte hem så hann man knapp innanför dörren så kom Micke och Johan och våldgästa oss! Satt och snacka ett bra tag, mycket trevliga grabbar de där :D Sen kolla vi lite tv och sen var de bara till att lägga sig, men hade jätte svårt att somna :S

Idag fick man ju inte heller sova nå länge, för lite efter sju så kom Johan och våldgästa mig :) Satt och pratade en timme sen åkte han igen för han skulle hinna med bussen till skolan :D Får se vad dagen har att bjuda på! Ska vell ta en prommis med bästaste hunden och sen ska jag nog ställa mig och diska :P

 

Hej då


Dag 5 - Vad är kärlek

Vad är kärlek

 

Kärlek är något som är helt underbart, något som man blir glad, lycklig och varm av! Kärlek behöver inte bara betyda flickvän/pojkvän utan man kan ge kärlek till djur, vänner och familj! Kärlek är något man behöver för att kunna leva, utan kärlek skulle jag dö! Finns inget bättre än att känna sig omtyckt!

Kärlek kan man även ge på olika sätt, genom att bara finnas där eller uttrycka de i ord! Kärlek är något helt underbart vackert <3






Dag 4 - Det här åt jag idag

Det här åt jag idag!

 

Ja ni idag ska ni få veta vad jag har ätit idag :) Intressant va? ;) Ta fram anteckningsblocken nu ;)

Idag har jag faktiskt bara ätit en gång och de blev hemmagjord pizza :D slapp laga mat idag :D himla bra jag har de, och himla gott var de! Så de var vell inte så intressant att veta :P jag drack påskmust till, väldigt gott må jag säga, tjuvstarta med de nu fast de är mer än en månad kvar tror jag?:)

 

Nä nu ska jag spela lite musik och prata med P! Sen blir de nog stan en sväng om jag har tur :D Men de brukar jag ju ha! :P finns på mobilen som vanligt om ni vill ses eller bara ändå :P

Hejsvejs


Dag 3 - Mina föräldrar

Ja jag hann ju inte med att blogga igår, hum vad gjorde jag? ;) så de får bli två idag då :P

Mina föräldrar

 

Ja ni jag börjar vell med min mamma!

Min mamma heter Camilla och fyller 40 iår :) Hon börjar bli gammal tant ;) förlåt mamma! Hon har varit ett stort stöd i mitt liv men samtidigt har de hänt en massa som jag inte tänker ta här på bloggen, men jag älskar min mamma lika mycket för de! Och jag kanske inte har glömt allt som har varit men jag orkar inte springa och tycka synd om mig själv! Jag har inte bott med min mamma sen jag var 15 då flyttade jag hemifrån! Så jag har missat väldigt många dyrbara år med henne! Men är så glad nu att vi bor i samma stad även fast vi kanske inte syns jämnt! :( Jag älskar dig mamma oerhört mycket! <3

 

Min pappa heter Mikael och har passerat 40 ;) Han bor i Umeå med sin sambo Pia och deras vovve smilla :) pappa har jag bott med dom första 10 åren av mitt liv i kalix! Nu träffar jag inte pappa så ofta för att han bor där, men de ska vell bli ändringar på den dagen jag fått körkort! Var ju där minst en gång om året när jag var tillsammans med Emil men nu var de ett år och snart fyra månader sen jag träffa honom och då träffa jag han bara en snabbis för vi var på genomresa! även fast de har hänt mycket i mitt liv så älskar jag min pappa <3

Sen har jag ju mina "bonus" föräldrar! Majsan och Uffe som har funnits i mitt liv i 6 år och snart tre månader! De är världens bästa! Har väldigt många fina minnen med dom, tex åre resan och låten "my numer one" ;) dom står mig väldigt varmt om hjärtat<3 Vad som än händer så kommer jag aldrig vilja tappa kontakten med er! Ni har hjälpt mig till att bli den människa jag är idag! Och de är jag väldigt tacksam för! Jag älskar er min älskade bonus föräldrar! Glöm aldrig de!! <3



Dag 2 - Min största kärlek

Jag lär vell göra den här listgrejen när jag har börjat med den :P Fast jag igentligen inte orkar :P

Min största kärlek

min största kärlek är min hund Troja!! Finns ingen som kan göra mig på bättre humör än henne, och hon vet alltid vilket humör jag är på! Sen att jag och hon har exakt lika humör gör saken mycket bättre :D Hon är lika envis som mig men även alltid lika glad :D

 

Jag tog henne i oktober förra året och de känns som att vi har vart med varan hela livet! Många år kvar har vi med varandra och ska ta vara på varje sekund! Älskade vovve! En livskamrat, en som aldrig kommer lämna mig i sticket! Kärlek på hög nivå!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

TROJA <3333333

 

 Älskade hund <3
    


17.03.2011

hello :)

idag steg man upp med tuppen :) För har haft tvättid mellan 07.00-11.00! Så de var ju bara att stiga upp och se glad ut! Sen har jag ringt och väckt P men han verkar vara en tröttmössa idag så jag får vell ringa han sen igen :P Har precis vart ut med bästa hunden på en prommis, ganska kyligt i luften men ändå skönt!

Nu ska jag bara byta om och sen är jag redo för att ta en tur till valbo med bästa storasyster! :) Ska göra dag två också sen från listan, men hinner inte göra den nu! Så får bli senare idag eller ikväll :D vet att ni länktar efter den men den kommer :D

Hejdå

Dag 1 - Presentera mig själv

Jaa jag börjar med den här listan på en gång då :D

Presentera mig själv

 

Ja jag heter som ni nog redan vet Victoria och är 19 år alldeles snart 20 :) (Länktar nå grymt dit :P) Bor i andersberg i en tvåa med min helt underbara hund Troja <3, rider mammas polle lite då och då :) var ute på en långritt idag i de underbara vädret och hade en massa bus :) Jag är en envis tjej och har alltid humöret på topp även fast de kanske inte alltid är så!

Min mamma bor i sätra med mina tre syskon, min stora syster bor två hus ifrån mig :) och min fjärde syster bor i katrineholm tror jag de hette :)

Min pappa bor i Umeå och lillebror på pappas sida bor i kalix :)

Ja vad kan man berätta mer? är väldigt rädd om mina vänner och familj! <3


Lite roligt :D

En dag lista :D

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min största kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag. 
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

16.03.2011

Godmorgon :D

Idag vakna man till ett underbart väder igen :D lycklig! Har nyss ätit frukost, mums! nu ska man kolla runt lite här och sen blir de hästen :) funderar starkt på att ta en långpromenad dit :D Då har jag ju fått min motion idag!
Senare så kommer Marcus och hämtar Nike! Får se när lillgrabben kommer och vill bo med mig igen! :D har ju vant mig nu att ha två hundar så de kommer ju bli lite tomt :P

Älskar dig Angelica Olsson <3 De finns inte ord för hur mycket du betyder för mig! vi löser allt tillsammans, vi klarar oss igenom allt! Tillsammans är vi starka, och de är så skönt att veta att du alltid finns vid min sida oavsett vilket humör jag är på! <3

DUUU <3<3

pusshej

15.03.2011 del 2

Idag vart de två lång promenader :) så underbart väder :D Sen tagit de lugnt! Sen kom Thomas och hälsade på :) Såklart följde jag med honom till max också :P Sen har man vart ute på biltur med bästa janne och Angelica :D Nu ligger man i sängen och kollar film snart läggdax!

Hoppas på att få prata med dig i telefon innan man somnar <3 Du gör mig varm inombords :D

Nää nu blir de kolla filmen så man hänger med "till det som är vackert"

Hörs imorn, Godnatt :)

15.03.2011

Godmorgon omvärlden!

Eller aa godmorgon var de ju för 2.5 timmar sen :)

 

Igår när vi kom hem så bytte vi om och sen hoppa vi ner i badet med ljus och musik och ett glas rött, sen gick vi och la oss och skulle titta på film men båda var så trötta så vi stängde av och somna istället :) Underbar måndag!

 

Idag så ska jag ringa lite samtal och sen ska jag nog träffa Angelica och Linus senare! Fint väder är de också så jag ska ta och gå ut också med vovvarna, men dom ligger och sover, jaja får vell väcka dom och se om dom är så sugen på att gå ut :)

Nej hörrni ni här kan man ju inte sitta hela dagen :P

Hejdå


14.03.2011

jo men hej igen :D

Nu sitter man hemma hos linus igen efter ha gjort den "hemliga saken" och vart hem till mamma och sålt min iphone till henne :) High teck mamma ;) <3

Linus har bjudit på mat, hur gott som helst må jag säga :) Tack så mycket!
Nu ska jag och Angelica gå en prommis med Troja hem till mig och då blir de myskväll på hög nivå :) Inte illa pinkat för en måndag! Älskar livet just nu :)

Saknar en viss person också! Men de kan ni få vara nyfikna på ett tag till :P Vet att de är ganska många som läser så man kanske inte ska blotta sig allt för mycket om privatsaker ;) men de kommer de å :) :P

Nä nu stressar Angelica mig så nu måste jag gå :)

Hej då

14.03.2011

jomen hej :)

de vart inte hemfärd igår, jag mådde inge vidare i mitt huve så jag åkte hem idag :D Hur gulli får man vara? igår när jag satt och klagade i hur ont i magen och huve jag hade så kom P med ett glas dricka och en alvedon :) (F)

nu sitter jag hemma hos Linus på sörby, tog mig en lång prommis hit med Troja :) För min vackra Angelica är här! Som jag har saknat den tjejen i helgen :) Sen ska jag ta en långprommis hem igen! Det är ju såå himla underbart väder! Hoppas att de går bra för mig sen också! Men de är hemligt än så länge vad jag håller på med :) Heheh men de ska de nog göra ;)

Ikväll blir de mys kväll med min älskade Angelica :D <3

Sitter och skriver med min älskade mamma :) Som jag älskar henne :) <3 vi har haft våra stunder vi med men allt har löst sig i slutändan! och jag skulle inte vara den jag är idag om inte hon hade funnits! Tack mamma <3

13.03.2011

Hallå där :D

Hade en väldigt trevlig kväll igår, Massa roligt folk, även fast de kanske spåra lite ;) Träffa Micke också och käka korv på statoil :D Tack sara för att du kom och var med om den roliga kvällen :) <3 bilder kommer från kvällen, dom få jag tog :P

Idag har jag inte gjort ett skit! Tagit en stödvila har jag iaf! nu ska jag ta och byta om för att sen åka till Pers bror och hämta han och skjutsa han till tåget sen blir de att stoppa i sig nån mat och sen blir de att fara hem för mig! Haft en underbar helg här i Hudik :D de har nog Troja med, kan en hund inte älska lantlivet? :)

Hörs då

12.03.2011

Hejsan hoppsan hudik :D

Nu är man i Hudik sen igår vill säga :D tog d mest lugnt igår och var in till stan en sväng och träffa på Jocke och Emil :) De var ju ett tag sen, är ju inte så ofta här om man säger så :) Fick ju nog på Hudik när man bodde här i 4 år D men nu är de ju roligt att komma tillbaka när man inte har vart här på ett bra tag :D

Det är inte ett enda moln på himlen heller idag :) Man blir på så bra humör när de är fint väder :D Så idag kan inget gå fel :D De ät ju party :) :) :) Så om jag är dålig att svara på sms eller skriver nå konstigt så vet ni varför :)

Nej nu ska jag gå ut och kasta lite snö på Per :)

Hörs då :) för idag gör så kör vi <3

11.03.2011

hejsan hoppsan :D

Idag är de ett helt underbart väder :) gör mig på bra humör :D :D

I onsdags kväll åkte jag till LG och Stefan och umgicks med dom :P väldigt roligt må jag säga, har inte skrattat så mycket på länge :) <3

Igår kom M och R och hälsa på mig :) Två väldigt trevliga och roliga killar :) Älskar mina vänner som jag har runt mig nu :) Mår så himla bra av dom!

nu sitter jag hemma hos mamma, sitter och kollar på tv.. snart ska jag ta med mitt pick och pack och bege mig till Hudik, imorn är de party som står på schemat :) känner på mig att de kommer bli riktigt roligt :)

TROJA <3 hon är min livskamrat <3

Hörs då

09.03.2011

Hejsan :D

kan berätta lite kort om min underbara helg :) har ju inte haft tillgång till internet :D

Fredag: Då åkte jag hem från sthlm så kom underbara majsan och uffe och hämtade mig så följde jag med dom ut till skogen :) satt och spela spel med imre till tre på morgon :)

Lördag: var ute i skogen, var med david och hans tjej också :) Tog de bara lugnt och övningskörde lite :D

Söndag: Då var de dags för dom att åka tillbaka till sthlm :( tråkigt!! Så dom skjutsa hem mig så tog jag de bara lugnt, åkte och hämta Nike som jag ska vara hundvakt åt i 10 dagar till!

Sen i veckan har jag bara tagit de lugnt :) kan vara skönt de med :D för i helgen är de paaaaaartaj :D

Älskar mig hund, TROJA <3<3<3

pusshej

Fredag hela dagen :)

hejsan :)

Idag är de fredag hela dagen :)
Sov som en stock inatt kan jag lova, har inte sovit så gott på länge! sen när jag vakna åt jag frukost och sen åkte marie iväg och tvätta bilen och jag har ducha och gjort mig iordning för att snart åka iväg :) NERVÖS!!

Imorse ringde patrik mig och bad om ursäkt för igår! vad tänker killar med? jag fattar inte, men de var såklart försent att säga förlåt, jag tillåter inte att man beter sig hur som helst mot sina vänner! TRÅKIGT! :(

Nää nu ska jag sminka mig de sista och sen kommer nog marie vilken sekund som helst så ska vi åka iväg :) Sen blir de hemgång till kvällen!

HÅLLER TUMMARNA, BÅDA TVÅ ;)

hejsvejs

04.03.2011

Hejsan :)

Sitter och nattbloggar sån här underbar torsdag natt :) Idag har jag bara tagit de lugnt, vart ute med hundarna på långprommis sen kom markus och hämta den lille rackarn och sen kom min "andra" mamma majsan och hämtade min hund för att jag skulle ge mig iväg till Stockholm :) Underbart snäll hon :) Vad skulle jag göra utan henne och uffe och såklart marie och imre också :) Dom kommer alltid så mig varmt om hjärta :)

Så nu sitter man hemma hos Marie, hon hämtade mig vid tåget, Tack Marie, är guld värt ska du veta :) Men nu ligger hon nog och sover, och de ska jag med göra om jag ska orka med morgondagen :) Imorn håller vi tummarna :) :) :)

Godnatt

02.03.2011

hejsan hoppsan

I söndags så vart de Älgsjön med Janne och sen var de bara dega för jag var rätt så sliten! Vi tog hem mat och kolla på film :)

I måndags så träffa jag på Martina, sen umgicks jag lite med Tomas och så åkte vi till Moberg och satt och snacka med han och en annan :)

Igår så blev jag väckt klockan halv fem på morgon av en viss person, hmm vem kan de vara :O ? :) Så jag klev upp då och ducha och var ute med hundarna sen åkte jag ner på stan och hälsa på han och Moberg. Sen åt jag frukost med Angie och sen var jag till mamma och sen även Janne en sväng :) På kvällen åkte jag hem till Moberg igen och där var de full fart :)

Idag så har jag vart hos hästen och ridit i de underbara vädret som har varit idag! Detta väder gör mig lycklig! Nu sitter man hemma hos mamma och sen ska jag vell bara hem och dega? :P Intressant va? ;) jag vet att ni tycker de, annars skulle ni ju inte läsa :)

Hörs då

RSS 2.0