Måndag

hallo där :)

Idag har man först vart på gymmet och sen åkte jag till hästen och red ut med en tjej som heter julia :) mycket trevligt, blir utritt med henne i helgen också när de är ljust så man ser vart vägen går och vad som finns på den :) Tage var lite busig så man fick arbeta med han ganska mycket!
När jag vakna idag (När sofie kom och small i dörrn) så gick vi ut med hundarna, såg ut som ett hunddagis :) plumsa snö gjorde hon också, Älskar min lilla syster, så skönt att de bara är jag och hon hemma, känns som att vi bor ihop :D underbart!

Imorgon blir de att träffa bästa Angelica <3 och sen är de möte på arbetsförmedlingen :S
Får se vad man hittar på sen, de lär vell bli gymmet en sväng iaf :D

hejsvejs

sova?

Ja ni jag kan verkligen inte sova? Somna vid halv två och vaknade för en timme sen och kan verkligen inte somna om :/ Jag har sån jäkla verk i mina ben :'( vet inte vad de är för fel, men jag är verkligen jätte pigg!! vela ju inte väcka någon ;) så jag gick in i vardagsrummet och satt mig här istället!

I förr går så var man till valbo och träffade på Hemgren och Boos, hittade några roliga saker att köpa :) Hemgren och Boos vela fika med oss men tyvärr hade vi ju inte tid, hade vart trevligt! Får ta de en annan gång grabbar :)

Igår så hände de inte mycket, var till hästen och sen umgicks jag med syster <3

Hade även mitt första riktiga tjaffs med Angelica sen vi vart vänner i somras någon gång? Men de löste sig såklart för de är ju så bästa vänner gör! De var bara missförstånd! Finns inga ord för hur mycket hon betyder för mig! <3

Idag så ska jag hem till Angelica och sen har jag tvättid :) Kanske sova en timme eller två innan jag ska påbörja min dag, men de verkar ju inte min kropp vilja :(

Puss o hej


nattbloggning!

hello där :D

Nattbloggning nu iaf, idag har jag vart hundvakt åt mammas hund, så de har blivit några prommisar idag :D skönt de, men sen vart jag så trött så jag la mig i sängen och kolla på nå värdelöst program som gick så jag somna :P Så nu har jag de lite svårt att somna :S är inte ett dugg trött, Tur man har Henke som är nattmänniska :D så man har någon att prata med :) Jag sover över hemma hos mamma idag, kände inte för att sova hemma idag, så mamma kom och hämta mig i aberg och hundarna så åkte vi hit :)

Imorn så har jag inge planerat faktiskt :) Väldigt skönt må jag säga :) Får se vad dagen har att erbjuda :)

Godnatt

Lördag :)

hejsan hoppsan!

Igår var de nykter, umgicks med väldigt trevliga människor :) Film o äventyr vart de, men gick o la mig sex imorse så var inte skit pigg när jag vakna..

Idag så är de inte mycket planerat, jag har vart hemma bara och hemma hos min mor och surra :) Snart beger jag mig hemåt igen så får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda :) inte tänker jag sitta inne iaf på en lördagkväll men nykter är jag :) :)

Imorn blir de att ta en härlig tur på hästen länktar!!!

Hejsvejs


Söndag?

Hejsan hoppsan!

Igår vart de att umgås med Angie och vi åkte "vita linjen" :) Riktigt skoj faktiskt!

Idag har jag vart hos hästen och köpt en ny piercing till näsan för den försvann igår?

I fredags förresten var jag, sandra, niklas och adde till sthlm fram och åter och hämta en bil :) Skoj trip må jag säga, körde lite i sthlm med syster bredvid :) Snacka om att jag var nervös :) men de gick bra!

 

nää nu ska jag gå och köpa mat :P Har inte ätit nå än, kanske dags att äta nu då :)

 

Hejsvejs


Trött?

hej igen!

Nu har man ätit lite gotta och tittat på film :) ganska bra faktiskt men vet inte vad den hette, den var på tv :P

Jag är så himla trött hela tiden :( vet inte vad de är för fel :S jag klev ju upp halv ett idag :S och jag slumra till idag och skulle lätt kunna sova nu också :( Vill inte känna mig ovilad och slut i kroppen :( Nästa vecka vare sig jag är trött eller inte kommer de bli gym och mycket långprommisar! Man mår mycket bättre av att röra på sig! kanske man inte sover lika länge och känner sig piggare? jaja jag kan ju testa och se om de blir bättre!!

nää nu är de vell natt? Iaf för mig för imorn så ska jag färga håret :) JIPPI!!

godnatt

mätt i magen :)

tjollahopp ;)

Nu har man precis ätit mat :) så nu är man på bra humör igen :) De vart makaroner och köttfärsås special ;) Väldigt gott må jag säga :)

Snart ska all tvätt upp oxå från tvättstugan, så ska man bädda rent i sängen och städa :) sååå himla mysigt med nybäddat, finns inge härligare än att gå och lägga sig i en nybäddad säng nyduchad :) så ni vet vart jag befinner mig ikväll :P

Imorn har jag inge speciellt planerat :) de är ju fredag ;) då händer de ju alltid nånting? :D

Puss o hej


Fin väder gör mig glad :D

hello!

Idag när jag vaknade :) 12.30! fy skäms på mig ;) Så tittar jag ut genom fönstret och ser att solen tittar fram då blir man på genast bra humör :) så denna dag börjar väldigt bra den :) ska ta en prommis med vovven nu snart i de härliga vädret ;)

Igår kolla jag på film, kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men den hette nånting med DIE! Den handlade om en tärning som valde hur en människas liv skulle sluta. Om den ena slog en sexa så dog den andra, men om den tex fick en två så blev den utsläppt. De var ungefär liknande SAW filmerna men den här var mycket lindrigare. Faktiskt helt okej :)

Idag så blir de tvättning på schemat :) Städa undan julen skulle jag också behövt göra :) Kanske får bli till helgen :) I helgen finns de inge planerat :) Så länge man slipper se endel vidriga trynen så ska helgen gå galant :) får lägga upp bilder från Italien i ett senare inlägg! Har som inte riktigt tid nu :)

Puss o kram på er

Härlig vinterkänsla :)

hej o hopp

underbar dag idag :D De är inte för kallt, men när man tar lång promenader med hunden så blir de kanske lite för varmt :) Alltid någe gnäll ;) Ska vell snart ställa mig o laga mat, gå ut med hunden och prata lite med Imre!

Ikväll blir de filmmys iaf :) Idag är de onsdag, gu vad veckorna går fort :P

Tur att man har mer vett i skallen än att trycka ner ett litet oskyldigt djur!! Jag älskar alla djur och kommer alltid vara en djurälskare, spelar inte någon roll vad den har för idiot till ägare! okej, jag kanske inte tycker om björnar och spindlar för dom är läskiga :P

Ska kanske lägga ut lite bilder sen Italien :) Jag har ju inte gjort de ser jag ju :) Underbar, hel tokig resa må jag säga :) De får bli i nästa inlägg, måste rusa iväg nu :)

Pusshej

 


Godmorgon :)

Hello :)

Idag så blev man väckt rätt tidigt så de var bara att kliva upp för jag inte kunde somna om :) Jag har fortfarande jätte ont i halsen :( blää! Jaja skrev ju att jag skulle ladda upp lite bilder från sommaren som var :) Tyvärr ångrar man ju lite saker men de var ju trots allt min sommar 2010 :) Så här kommer de lite bilder!














Hände ju en massa mer, som tex Italien resa men de var inte riktigt sommar tycker jag(Maj) Och sen har man ju inte alltid med kameran heller :P kanske lika bra de ;) Nää nu ska jag ta och äta lite frukost och sen en prommis med Troja <3


Nattbloggning :)

Hejsan igen :D

Idag har man vart ute med hunden, kolla lite i affärer och åkt lite lastbil :) Härlig dag må jag säga!
Imorn så blir de söka lite jobb och umgås med en underbar person :) <3

Jag är så glad idag! Dagens kommentar "men Victoria är de någon som någonsin har påstått att den människan är smart" :)

Nää nu börjar jag bli trött i ögonen och orkar inte lägga ut bilder idag från sommaren så jag gör de imorgon :) De  var alldeles för många bilder att gå igenom :) OjOj :P

Godnatt folket :)

hejsan hoppsan!

Idag vakna jag ganska sent :) Skönt var de att sova :) Men jag måste ringa hälsocentralen imorn för att jag har så ont i halsen :S Jag har fasen haft de sen i söndags :S knaprar Mucoangin men de hjälper ju inte!!

Jag har nyss vart ute med hunden på en prommis också :) De blir ju mörkt så himla fort, länktar till sommaren! :) Power meet och alla andra roligheter är verkligen någonting jag länktar efter :) Tänkte lägga in lite bilder på sommaren som varit :) kommer i nästa inlägg :)

Saknar dig Veronica! Men snart ses vi! Och då blir de massa bus och massa mys <3

Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, ty då behöver jag det bäst.

Hej igen :)

Underbart med en promenad kan jag lova! Rensa tankarna är alltid behövligt, men är jävligt jobbigt när man tänker för mycket faktiskt!! knäppte bilder oxå :) vädret var med mig iaf, men de blåste jätte mycket :S så de vart en promenad på lite mer än en timme sen vart de söka jobb någon timme :) skönt när de är gjort!


                

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

En av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen.

Kärlek föds ur glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda.

                               Mina tankar är verkligen spridda idag :S

 


Måndag och finväder :)

Hejsan hoppsan :D

Idag är de underbart väder ute :D så jag ska ta på mig skorna och gå på en riktig långprommis :)

Idag vaknade man av att de är en fågel som flaxar på fönsterbrädan :S tror ni att jag vart lite livrädd? Den hade tagit sig in genom den lilla springan jag hade öpnnat, men som tur var tog den sig ut själv :) Sen kommer en annan dampe och väcker mig! Hmm, när ska man få sova ? :P

Nej nu går de inte att sitta här längre, på med skorna och ut i kylan :)

 

Jag saknar allt som har med dig att göra! :(


Hej hopp nya året

Hejsan :)

Nu var de ett bra tag sen jag skrev :D och de har hunnit vara julafton och nyår :) På julafton var jag med min familj <3 på nyår så var jag med Gurra, edholm, amanda, ob och martina :) De var mys de! Sen träffa man ju på flera andra också :)

Helgen som precis vart kan jag berätta om:
Fredag: Vart de partaj hemma hos Gurra ! Allt blev bara en stor sallad :S :'(
Lördag: Då vart de prata lite med ob sen vart de mest lugnt och mysdrack och umgick med Patrik, syster, Thomas och Adde :)

Söndag: De är ju idag :D Så idag har jag mest tagit de lugnt, Vart hos hästen en sväng och sen bara vart hemma mestadels :)

 

I helgen som kommer hoppas jag de händer en massa bus :D Hoppas på att man får träffa Martina och hitta på en massa bus med henne :D <3

Jag blickar framåt och försöker inte tänka på de som just varit :'(



Emelie, Sofie, Victoria, Amanda och Rasmus på Julafton! Bara mamma och Sandra som saknades på bilden! Älskar min Familj <3


RSS 2.0