Delsbo!

Idag var man sjuk från skolan.. har hållt på mycket i lägenheten :D kul kul ! fick främmande också :D de var ännu roligare :D

Jag saknar dej redan de är inte bra :( <3

Sitter hemma hos min älskling nu (Veronica) Hon är så snäll så jag får låna hennes dator :D du är mitt hjärta veronica <3 är så glad att du finns där hela tiden.. du vet inte hur mycket de betyder för mig <3 TACK <3

ska snart hem igen och lägga mig framför teven och mobilen :D det är bara att skicka sms <3:)


Café idag

Idag stod jag i café med Mikaela och Malin :D Var faktiskt jätte roligt :) ni muntrade upp min dag.. tack flickor :D

Idag ska jag packa mina saker tills imorgon :D länktar på ett sett men inte på ett annat :S

Idag är jag glad

Idag började min dag inte så bra.. var inte på humör för nånting :S

Men dan slutade väldigt bra :D Jag har fått lägenhet :D så då blev jag hur lycklig som helst.. flyttar in i helgen.. ska bli så kul, men de e bara tråkigt att lämna alla här hemma när man väl kände sig hemma igen.. :S

Mamma ryck upp dig jag hatar att se dej så här :S :S jag mår så jävla dåligt av att se dig må dåligt.. när man ser dig le så blir man varm i hela kroppen.. jag skulle aldrig lämna dej igen <3 du är ljuset i mitt liv <3 



              Jag och mamma <3 älskar dej över allt annat <3

Älskar dig mamma de vet du <3


Hmm

Idag var man i skolan igen! inte de roligaste just nu.. men men :S tur att jag har dej Veronica <3 du är den bästa :)
jag börjar bli måttligt less på att pendla.. mår allmänt dåligt av de.. hoppas att de blir ändring på de snart!

Hur fan kan man vara så dum i huve?

Tråkig dag!

Idag åkte men till skolan halv sju som vanligt! fast jag började halv elva! hade en onödig lektion sen åkte jag hem för jag var så trött! plugga idag för har prov imorn i världens tråkigaste ämne :S 


Hoppas hoppas <3 Jag håller tummarna för att de ska bli så :D

Välkommen till min nya blogg!

Idag skaffa man sig en blogg :D roligt! <3

RSS 2.0