Måndag 26/7-2010

Hejsan hoppsan.

Idag är de måndag och veckan har bara börjat och jag är ledig heeeela veckan :) Steg upp ganska tidigt idag tack vare att angelica ringde och väckte mig :) Tack för de :) annars hade jag nog sovit länge. Sen var jag ut på långpromenad med vovvarna :)

Sen fråga mamma mig om jag vela rida, de kan jag ju bara inte säga nej till :P Så jag tog på mig ridkläder och cykla med min lilla syster 8 km och gjorde iordning hästen där tills mamma och håkan kom för att skriva kontrakt. Sen hoppade man upp på hästen och vad gör jag? jo hästen tvärnitar och vänder om i full galopp så jag flyger som en vante, men jag landa mjukt så jag reste mig bara upp och börja asgarva och de var en lång raksträcka där så amanda, mamma och håkan såg de. och mamma vart livrädd till en början men när hon hörde att jag asgarva så börja hon med :P Hahahah ja de var roligt :) Sen gick jag bredvid hästen i 3 km medans min lilla syster red och sen red jag igen och galopera :) snacka om motion idag :) Rida är livet <3<3

Men sen bara för att de har vart roligt med rida så kommer ju alldid någon och förstör. även fast de var tidigare på dagen. shit vad less jag är på idioter som vill förstöra mitt liv. kan inte ni bara dra åt helvete? Bara för att erat liv är misslyckat och mitt är underbart!!!!!! Leave me alone!!!!!!

ducha och stoppat i mig lite mat så snart bär de utåt :) Länktar efter dig <3

Puss o kram

slööööö söndag !

Tjollahopp :)

Ändrade planer igår. Örjan var så seg så jag frågade vad moster gjorde och sen gick jag över till henne och Dick var där. Så vi satt och prata och drack lite öl. Sen kom Örjan och hämtade mig så åkte vi på stan en sväng. men de var ju värdelöst, regnade så förbaskat :S

Idag vakna jag i ganska bra tid igen :) vid elva. Sen har jag känt mig seg hela dan. Angelica har vart här och hållt mig sällskap i fyra timmar :) Tack för sällskapet och pratstunden :) Nu blir de bara lugnt. Myskväll ikväll kanske? ;)

Pusshej

Lördag :)

Hej hopp

Idag vakna man i någorlunda tid iaf ;) så jag steg upp och städa och dona. Nu har jag tvättstugan från klockan fyra till sju :P Jag tvättar åt hela min familj idag. Visst är jag snäll? ;) Måste ju vara de någon gång också :P haha. Sen efter tvättstugan så blir de vell att umgås med Örjan <3

Undra vad man ska hitta på imorn då ? :) Hoppas på fint väder så man får använda sin nya bikini :P Då blir de säkert bad och sol om de är väder till de, annars blir de vell bara lugnt och sansat som vanligt ;) Jag är såå glad idag och hoppas på att de håller i sig :) <3



Ute på långprommis har jag hunnit med idag också :)
Och min duktiga tjej gick ju lös såklart :) <3

känner mig så glad : )

tjo :P

Jag är sååå lycklig :) <3
Idag vakna jag inte förän halv tre :O haha jag måste ju verkligen skärpa mig. Men de får bli den här helgen sen nästa vecka så får jag skärpa mig, för annars kommer de bli svårt att börja jobba. lägga sig i tid och gå upp i någorlunda tid :)
De blir bara lugn helg för mig : ) hoppas på mycket mys ;) <3

puss o kram

myskväll ikväll ;)

hello :P

Igår vart de sthlm! sen när jag kom hem så bar de iväg till den bästa :) bytte lite ord med sofie först :) <3
I tisdags tog jag förresten en väldigt lång promenad med Angelica, de var mys, sen hem till mig och kolla film !

Idag så klev jag inte upp från sängen förän typ halv tre :) haha snacka om att jag känner mig lite lat xD men man får vara de ibland också. Den här veckan har gått väldigt fort faktiskt, de är ju fredag imorgon. Ikväll blir de till att äta lite godis och kolla film ;) <3 myskväll på hög grad :)

Nu har man insett vilka man kan umgås med och inte. Endel visar sitt rätta jag när man dricker. Och de är vell tur de, så man slipper falska idioter i sitt liv. Så man har tid att lägga all sin energi på dom som faktiskit är uppriktiga.

Puss o kram

Ja du!

Hej!

Igår var jag så himla less. Att alla ska försöka förstöra andras liv när de inte går nå bra för dom. de är ju helt otroligt. Endel människor kan helt enkelt inte se andra lyckliga och måste försöka förstöra för dom som är de. Inatt vart de nattvandring och rensa tankarna, var ute på långpromenad i två timmar. sen hem men kunde inte somna, låg bara och tänkte på en viss person <3

Idag blir de lugnt antar jag. jag klev upp för ett litet tag sen. Ska träffa den bästa sen <3 de gör mig på bra humör :)

en helt vanlig söndag :P

Hejsan

Igår vart de dricka vin ;) haha säger jag bara :)

Idag blir de nog bara lugnt, Örjan ligger och sover. så jag ska vell vänta på att han ska vakna, vill ju inte väcka honom för att han jobba så länge igår. sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Det är ju en helt vanlig söndag :) De jag mest av allt behöver nu är en huvudverkstablett och ett stort glas vatten ;)

Puss o kram

Fredag natt !

idag så hade de bara vart lugnt igen ; ) gick långpromenad med hunden på förmiddagen. Sen cykla jag fram och åter till stan :) känner mig lite duktig idag iaf. sen har jag bara tagit de lugnt, vart en liten kvällsprommis med vovven och sen kom sandra och hämta upp mig, så åkte vi ut och träffa lite folk som var ute!

Nu sitter jag i sängen och kan inte sova, är inte ett dugg trött :( vet inte varför men jag har ingen ro i kroppen. jaja hoppas de löser sig!

Godnatt

gottegris ;)

heeelllooo ;)

Idag har jag bara tagit de lugnt. promenad med hundarna såklart! sen har jag bara hållt mamma sällskap. Lagade mat till mamma och syrran idag :) snäll som jag är. blev skinksallad idag : ) Älskar sallad! Sen träffa jag en tjej som heter Hanna som kanske kommer bli Nikitas dagmatte :) Hon verkade jätte bra :) Ska hem till henne på söndag och se hur hon bor :)

Nä nu ska jag äta lite godis och snacka skit med mamma ; ) de är jag som är gottegrisen ;) Sen blir de kvällsmys <3

Puss o kram

Onsdag kväll

Hejsan igen :)

Idag har de vart underbart fint väder igen, solen är med oss i sverige iår :) And I love it <3 De är ju lika varmt som de är utomlands. Var till Engeltofta idag igen med den bästa <3 sen efter några timmar solning bar de av till affärn för att handla lite grejer till att kunna göra en kycklingsallad :D sen hem till Örjan och göra kycklingsallad så han fick i sig mat när han kom hem från jobbet :) de var jätte gott :) men att disikera kycklingen kunde jag ha stått över men ibland får man offra sig ; ) sen efter maten vart de ut och gå med vovvarna och så att dom fick bada lite också :)

Hoppas på fint väder imorn :) Är så lycklig!!!

Puss o kram

Sol är underbart ;)

hejsan svejsan :)

Igår vart de bara en slapp dag, var ute med hundarna en sväng och städa ;) var även och bada på kvällen, de var isbjörnar i vattnet tror jag! haha men jag låg där och sprattla ändå ;) sen hem till örjan såklart <3

Idag har jag vart i engeltofta och sola lite grann :) skönt att bada när de är så här varmt .. Men jag tror inte jag kan bli mer brunare nu :/ hur mycket jag än solar så blir jag inge mer brunare :S känns så meningslöst att sola då! men de är ju skönt iaf xD får se vad kvällen har att erbjuda, men de blir säkert ett dopp ikväll med :P sen ska jag nog umgås med Örjan ;)

Puss o kram


Söndag!

Idag är de slösöndag :P

I fredags vart de inte mycket, sola ett tag sen vart de bara lugnt tills Örjan och Danne kom och hämta mig i monsterbilen, haha gu vad bilen lät :P sen hem och sova!

Igår vart de Power Big Meet med trevligt sällskap :P såklart åkte jag med Örjan, men vi åkte till garaget först och fixa så inte bilen lät som ett monster. Men gu så varmt de var, jag höll allvarligt på att dö där ett tag. Men sen mot eftermiddagen vart de lite skönare iaf xD 33 grader stod man inte ut med. Sen åkte jag hem och ducha och sen hämta Örjan mig för att åka och äta max men såklart var de trevligt folk ute så de vart att stå ett bra tag och snacka massa skit :) sen hem och sova och de var såå skönt.

vaknade halv tolv idag, hur skönt som helst. Åkte och sola med Sofie, Sandra och Niklas i engeltofta, jätte mycket folk och skönt väder, badade en liten sväng också :) även fast jag inte borde. Jag kunde ju inte hålla mig ;P Nu blir de bara att ta de lugnt tror jag och slöa framför teven tills Örjan kommer hem :) <3

Puss o kram

Torsdag snart fredag xD

Hej mina läsare :)

I tisdags vart de bara lugnt igen, umgicks med örjan såklart ;) igår vart de solning i strömsbro och sen stan en liten sväng och sen hem och kolla tv med family :P Sen hem till örjan <3

Idag blir de vell mest troligt solning, tror de är fint väder ;) har inte hunnit titta ut än! Sen mot kvällning blir de vell de vanliga ;) Vad blir de till helgen då för er? För mig är de inte riktigt bestämt än, men är lite sugen på Power Big Meet, men spelar ingen roll för mig vad som händer, nykter ska jag vara iaf xD Jag var även nykter helgen som var! vad har hänt med mig? ;O :)

Mitt liv känns underbart för tillfälle <3


Måndag 5/7

Hejsan svejsan :)

I lördags vart de sola med Danne och Sofie i engeltofta sen vart de en sväng på marknaden i ockelbo med samma gäng och örjan :) <3

Igår så fyllde mamma år så jag var hemma hos henne såklart :) Vi var ut och åt på kina Jag, Sofie, Mamma och Håkan! de var väldigt gott :) Sen på kvällen så kom Danne och Örjan till mamma en sväng och sen följde jag med dom :) trevligt trevligt :) <3

Idag så är jag ännu mer sjuk :( de här går ju aldrig över känns de som :( så jag har bara tagit de lugnt idag än så länge och har bara vart ut med vovven en sväng och sen har jag dammat lite ;) nää nu ska jag gå och ta mig en ipren och en halstablett!

Puss o kram


Lördag 3/7

hejsan mina kära bloggläsare

Idag är de lördag och jag har inte hunnit kolla ut vad de är för väder :P Idag kom hostan :( så nu är de inte bara snuva, feber till o från och ont i halsen utan nu är de den där förbaskade hostan också :( jaja de är bara att knapra tabletter och hoppas på att allt blir bättre! dagens planer är inte bestämda än för att en viss karl ligger och sover :P

Igår vart de att tvätta två bilar, fast jag tvättade bara ena så tvättade sandra den andra :) vart lite solning också! jag kan bara inte sitta still även fast jag borde :( Efter vi tvättat bilarna så vart de stan och glida lite och träffade massa roligt folk :) sen hem och sova! Jag länktar tills jag börjar jobba och de börjar rulla in money och så att ha nått att göra på dagarna, hatar att ha de så här, :( Jaja de är ju bara fyra veckor och två dagar kvar tills dess :) LÄNKTAR :)

 
gnugga, gnugga, gnugga ;) <3

funderar?

godmorgon får man vell säga då!

Igår mådde jag skit :( jag sov på morgonen i en och en halv timme sen åkte jag och hämta papper på jobbet och sen till Hille för att gå en promenad med Rocky för att örjan jobbar så länge, sen åkte jag hem till mamma igen och stoppa i mig en ipren och sov i två timmar till :) de var behövligt kan jag ju lova. jäklar vilket skit väder de vart igår, regna monsterdroppar, åska och blixtra :P jag satt ute på balkongen med min lillebror :)

nu sitter jag bara här och funderar :S vet varken in eller ut känns de som :S men men ! jag hoppas att allt ordnar sig med tiden. Undra vad man ska göra idag. jag är ju sjuk så man kanske inte kan göra så mycket! men jag blir ju så rastlös av att bara sitta här fast de är de jag igentligen borde göra :S kanske ringa syster och fråga om hon vill kolla film eller nå för vädret är ju inte de bästa :S

Finns på mobben som alltid ;) Puss o kram


RSS 2.0