28/12-09

Hejsan :D
nu var de ett tag sen jag skrev.. de har hunnit vara julafton och så!! Idag kommer min lillasyster hit och vi ska vell inte göra så mycket gissar jag! men kul att hon kommer hit <3 sen på onsdag eller på torsdag så åker vi tillbaka till mamma för att ha lilla julafton med henne och alla syskon, blir där några dagar :) sen blir de hemmåt igen för jag ska jobba två dagar nästa vecka <3 :) de ska bli skoj!!

Hundarna går de bara bra med, Nikita har äntligen börjat lära sig att göra sina behov ute, hade problem med de.. men nu är de äntligen framgång :)

Snart är de nytt år :) och 2010 kommer de hända huuur mycket som helst, tex jag fyller år :) , Åker till Italien och så tar jag studenten :) <3 år 2010 kommer vara ett minne för livet <3


Torsdag

Idag har man varit på skolan :D hade redovisning och de gick bra! sen kolla på film med tesso och sen tillbaka till skolan igen för att fika.. men de gick fort! Har alltid så himla roligt när jag är med mina kompisar <3
I helgen vet jag inte vad som händer.. ta de lugnt, och göra bort de sista julstyret! för på torsdag är de julafton! Jag vet inte vart jag ska fira jul :S de blir vell hemma ensam i Delsbo :S förut älskade jag julen men inte nu längre! :(

Vad ska ni hitta på i helgen? bara att höra av er om ni vill träffas och hitta på nått :) <3




                           
                                                          Operation julmust godkänd ;) <3

Måndag!

Helgen har varit lugn :) de känns bra de <3
I helgen vet jag inte vad de blir, gävle i helgen igen kanske ;) vi får se! jag är klar med julklappar iaf och de känns så himla skönt!! vet inte vart jag ska fira jul, hemma ensam med mina hundar i min lägenhet kanske? jag orkar faktiskt inte med den här julen, jag mår inte nå bra!!
Har prov imorn också och de kommer gå åt helvete :S men men!! någon som har lust att hitta på nå så är de bara att skriva eller ringa!!  
Älskar min familj mest av allt <3


                              
                                                                          När jag fyllde 18 år :)

Onsdag

Hej allihopa!
Helgen som har varit var jag i gävle.. helt underbart <3 de är där jag ska bo sen <3 Hände en jätte hemsk grej bara och de var huuuur jobbigt som helst.. men nu är de ordnat som tur är..

I helgen ska jag nog troligtvis hem till gävle igen och umgås med dom bästa <3 Jag älskar min familj över allt annart.. och jag kommer saknar dig lillasyster hur mycket som helst när du flyttar :'(
Idag var man ledig från skolan och de var skönt, förutom en lektion som jag hade klockan tre :/ men annars har dagen varit underbar <3

Jag mår inte så bra just nu om ni undrar varför jag verkar vara så nere!! och jag orkar inte prata om de heller!!

Onsdag=lillördag :)

tjena hallå :)
haft prov i matte igår! de gick vell inte så där jätte bra, sen hade jag prov idag de gick vell bättre iaf.. Sen har jag prov på fredag :( snacka om att denna vecka inte gillas.. de ända som är bra är att jag ska åka till gävle i helgen :) även att jag ska klippa mig imorn :) woho :) :P så lite bra är de :) i helgen ska jag färga håret me ;)

Vad ska ni göra i helgen ? :D

Kommer bild sen efter färg och klippning :) kommer nog bli bra.. är så himla rädd för att klippa mig :S men får sätta en ögonbindel medans jag klipps ;)  


RSS 2.0