Onsdag morgon!

Godmorgon mina bloggläsare !

sitter här nu på morgonkvisten, har vart vaken mestadels hela natten :( kan verkligen inte sova, halsen gör så himla ont, huvudverk och ont i hela kroppen :'( så jag satt mig vid datorn vid halv fem för då gav jag upp med att försöka sova :( Tur alla andra sover, är väldigt avundsjuk på dom faktiskt för jag vill verkligen sova :( Så denna dag blir de bara lugnt! blir ner på stan för ett ärende för de måste jag göra och sen raka vägen hem och vila! vill inte bli sjuk nu! nej inte sen heller kom jag på ;) jaja mitt huve kommer inte vara med för fem öre idag känns de som, är helt slut! Jaja ska dricka lite mer vatten nu för att hoppas på att halsonten ger med sig!

puss o kram


Måndag och jag är överlycklig :)

Hej igen

Trodde jag skulle fått tid över igår att skriva men de fick jag inte :)
I lördags så vart de att dricka och var till österbybruk :) Skit kul var de! yr i bollen var jag :) hihi men kul hade jag ändå !

Igår så var de premiärtur med båt och första gången för min älskade vovve att sitta i en båt :) de tyckte hon var läskigt till att börja med men sen strosa hon runt och tyckte de var jätte roligt xD Åkte till en ö och var där och sola lite, MYS!

Idag har jag vart på återbesök på jobbet jag var på intervju förra veckan och jag fick jobbet :) så jag börjar jobba i augusti :) me like! De är jätte trevliga och snälla människor där :) JIPPI!!!



Underbart väder hade vi också ;) Underbar helg! Helnöjd både jag och vovven :P :) och de kan inte bli bättre idag än att jag fått jobbet ;) så glad!

Lördag!!! Yippi ;)

Hejsan :) Nu var midsommar över :P

Igår så var de ju planerat att vi skulle festa men så vart de inte! Hahah de vart filmmys istället och skjutsa fulla folk till söderfors :) Skönt att vara nykter faktiskt :P Nog första midsommar jag var nykter på väldigt länge! Jaja nog om midsommar!

Nu är de lördag! Yippi :P för idag blir de dricka för hela slanten :P Niklas kör och vi andra är fulla ;) hahaha! Vi ska till österbybruk och röja sönder xD Ser verkligen fram emot denna dag, guuu vad de här ska bli roligt.. soligt ute, dricka, åka bästa bilen och umgås med dom som står mig närmast! Kan de bli bättre?

Hörs imorgon gott folk ;) Hejssvejs

Onsdag 23/6

Ja ni mina undebara läsare :)

I helgen flyttade jag från min kära lägenhet :( alltså jag tyckte jätte mycket om min lägenhet de var bara läget som de var fel på :S men men nu är de så.. och just nu känner jag mig bara förvirrad! känns som att jag bor i min handväska :(
I måndags vart de solning med den bästa i mitt liv <3 nämligen min syster sandra <3 och igår så vart de ännu mer solning med sandra och rebecca :P de gillas stort <3

Idag så har jag vart på jobbintervju och de gick bra, på måndag ska jag på återbesök och på tisdag ska jag på en till jobbintervju och sen ska jag och sandra göra en sak som får förbli våran hemlis förutom för dom som står oss närmast ;) PAIN ;) NYFIKEN? hhahahaha ;) de blev även inköp av lite alkohol idag som ska has till midsommar :) de gillas stort de med :) Tack för skjutsen örjan! Sen var de lite solning med sandra i boulongen : ) och nu sitter jag i sthlm och har precis vart ute med min hund i en timme :) känns skönt! de är jag som ALLTID är på språng känns de som, men men jag hoppas jag kommer till rätta snart i en egen helt underbar lägenhet med min vovve och ett jobb :)


Får bli en bild på mig från balen :) Älskar min klänning !! Studenten är verkligen ett minne för livet <3 men nu är de jobb som väntar förhoppningsvis !

Torsdag natt :)

Hej allihopa :D

Nu var de ett tag sen jag bloggade sen sist.. de har hänt en hel del sen sist :P Men endel av de är att jag har tagit studenten :) I LOVE IT <3 Så himla skönt att få sitt slutbetyg i handen och känna sig nöjd :D Men men nu börjar de hårda, söka jobb och hålla på och dryga med arbetsförmedlingen :S men de är sånt man får leva med..
I helgen blir de att flytta alla mina saker till mamma.. Känns tungt att inte ha en egen lya kan jag lova.. men de blir de direkt jag får jobb :P

Nää undra om jag ska tänka på sista refrängen och gå och sova.. känns som att de kommer bli en lång dag imorgon.. och i helgen gör jag även gävle osäkert :P Arbetsförmedlingen på måndag också :S förresten gu vad jag känner mig vuxen när jag skriver de :P jag är fullt redo för att gå in i arbetslivet :P

Godnatt på er allihopa :)


Slänger upp en bild på mig och syster yster när jag tog studenten i fredags :D bra dragen var jag :P <3 men hade hur roligt som helst.. bästa dagen i mitt liv <3 Jag skämdes som bara den för skylten men gulligt av er som tog er tid att göra den så fin :) <3<3<3<3<3<3<3<3

Onsdag 2/6-2010

Hejsan :)
Idag är de onsdag och jag har prov i bokföring och en redovisning :S inte så där jätte roligt.. men nu är de bara denna dag och imorgon kvar i skolan så det är bara att bita ihop! Sen är de bara väntan på studenten som är den 11 juni :)

Jag har gått hela tre år nu på gymnasiet och shit vad tiden har gått fort :) Kommer sakna alla handelslärare och handelselever.. Men hoppas vi ses fler gånger :)

Nu är de studenten, flyttning och försöka skaffa sig ett jobb som står på schemat :) och ett jätte tack till Hanna som har fixat min design.. den vart jätte bra :) <3

Första Juni 2010



Hej alla Vickans läsare, jag är hennes kusin som bor högt uppe i norr! Ni kan läsa min blogg här: hannoow.se Jag har precis gjort klart hennes design, visst blev den bra?

Om någon annan vill ha en gratis design, så är de bara å maila mig, min mail hittar ni på min blogg!

Kramar Hanna

RSS 2.0