Livet leker ibland

Hejsan :)

Nu var de ett tag sen jag skrev :) internet har bara krånglat så jag har inte orkat! Ni kan få höra vad jag har gjort i helgn iallafall :)

Fredag: Då tog jag bara de lugnt, åkte och hämta Nikita för var hundvakt åt henne i helgen, Umgicks med Thomas och åkte bil til ca:04.00 på morgon. Var sjukt mycket folk ute :) Trevligt!

Lördag: Vart bara lugnt igen :) Underbart att ta de lugnt en helg faktiskt :) Umgicks med Thomas igen och kom hem ungefär samma tid igen :) <3

Söndag: Lämna tillbaka Nikita :( <3 Sen iväg och rida på mysigaste hästen Tage <3 Sen kom mamma och Håkan till mig och borra hål till mina tavlor och hyllor :) Sen satt jag upp de när jag hade fått plugg av Janne som vi var och hämtade i garaget i Hille :) Nu är de verkligen hemmatrevligt :) <3

Igår var jag till tandläkarn : /

Idag är jag ovanligt glad :) vet inte varför? :O

Juste jag hade ju lovat en bild också :P Här är den :)


                                  Victoria 1991.04.04


RSS 2.0