LÖRDAG ;)

Hallå där :)

Idag är de Lördag hur nice är inte de då? :)

I förr går var man med om en grej också, tur i oturen kan man lugnt säga!! Men bilen fick vi upp iaf och de är ju huvudsaken, men de tog sex timmar :S Sätter mig aldrig mer i den bilen med den chaffisen!!!! Hhaha hörs då! Men tur vi underhöll endel som satt i en bil och stirra i någon timme :) De är tur man är så fin att titta på ;) Men var där igen och körde igår för o kolla men då satt de visst ingen i utkikstornet? Var han förkyld? för de var ju ganska kallt, stackars lilla gubben!!! vem ska nu ha koll så ingen åker in på älgsjön? :O Nu går världen under!!

Idag ringde sandra och väckte mig, hon tyckte de var jätte roligt för att jag var så virrig, men de är man ju jämnt när någon ringer och väcker en!! Älskar dig syster!!

Sen har man ju vart i valbo och nu sitter jag och sandra och petra och dricker och inväntar på folk! :) Sen blir de Slick :) Två underbara brudar, kan de bli bättre?

Nu TAGGGGGGGGGGA!!!!!

Hörs

24.02.2011

Dålig uppdatering? :)

 

Måndag: vart film igen, och sen tog jag Troja på en långpromenad hem till Fredde för att de var några som gnällde om öl? Nämner inga namn ;) Sen vart de hem till mig!

 

Tisdag: Var deppig som fan, skit jobbigt, vet inte varför de var så :( En viss person var hemma hos mig på dagen :) Sen kom Janne och hämtade upp mig så åkte vi och tvättade hans bil :) eller aa mestadels jag :) Snäll jag är va? :) Sen åkte vi runt och bara va och lyssna på musik! Så skönt att umgås med han <3 Och sen vart de filmmys igen :)

Igår: Då hade man morgon i stallet så man var uppe före tuppen :) Sen kom Amanda och hämtade upp mig och hon hade med sig två av sina småsyskon så drog vi till Valbo!! Väldigt trevligt må jag säga <3 Sen skulle jag få filmsällskap på kvällen men lilla jag somnade visst! :/ Jag fattar inte hur en människa kan sova så mycket? :P

 

Imorn så har jag en beställd tid :) nu jäklar!!!! ;) ont! hehe

nu till gymmet, pusshej


ny vecka 21.02.2011

Måndag today!

Igår så vart de Älgsjön, Dennis och Amanda hämtade upp mig :) Lika trevligt som alltid :D Sen hem och gick ute med hundarna, Jag är ju hundvakt åt en liten grinig jävel nu :) Men de blir vell bättre! Sen hade jag så tråkigt så jag hörde av mig till F och hörde om man kunde komma förbi och säga hej :) Så jag åkte dit och kollade på nästan tre filmer tror jag de blev :) Väldigt bra var dom :) Även fast jag kanske slumra till lite då och då ;)

Idag är man så jäklar förkyld :'( sitter hemma hos mamma med Emelie och sen ska vi åka ner på stan och göra lite ärende sen hem till mig och mysa ner oss under filten med lite godis och mat :) Mys!!

Sen hoppas jag på att de kanske blir en film eller två ikväll med (F)

pusshej

segemyr och gotta :)

hejsan igen :)

ja vad har hänt sen sist? Jo vart på promenix två gånger med vovven! Sen åkte vi hem till Emil och hämtade hem min nyckel, för han verkade inte vilja ge tillbaka den? :O fast jag gnällt sönder i två dagar :S Till slut vart jag så förbannad så jag åkte hem till han vare sig han vela eller inte! Och de resulterade ju i att jag fick tillbaka den :) Så nu slipper man tänka på de nu iaf!!! Sen vart de stan några varv och sen kolla läget på Älgsjön :) Nu sitter vi hemma hos Fredde och kollar segemyr, eller jaa, Fredde och Dennis kollar medans jag och Amanda kollar dator :)

Sen blir de stan igen för att skjutsa hem någon patrik? Sen blir de vell hem och sova? Ska ju göra naglar imorn :) som jag har länktat! Sen blir de även hästen en snabbis och kanske hinner med gymmet oxå? Hur ska jag hinna med mig ;)

sitter och raderar sms, en massa gull gull, hur mycket han sakna mig och tycker om mig när jag inte var med han!! Hahahah snacka om falsk! Höll på så i mer än en vecka!? Han tror att han kan bete sig hur han vill tror jag? Sen sitter han och kärleksförklara sig till sitt ex men han nekar de och säger att han tycker om mig och allt möjligt!! Tur man slipper hans sms nu iaf! Man lär ju säga ifrån :) Och jag känner ju inte så för han, så de var ju bra att de tog slut på de! :)

Hörs då som Fredde skulle säga :)

19/2-2011

Lördag :)

Igår så vart de att åka bil med Amanda, Dennis och Fredde :) Väldigt roligt må jag säga! Grabbarna gick in på krogen och jag och Amanda åkte på stan!
Jag blir så förbannad på den där människan!!! Hur kan man bete sig så som du gör? :O Jag fattar inte! Men nu är de slut på de roliga och även på den snälla Victoria! Man ska inte tro att man kan bete sig hur fan man vill!!!!

Idag så kom samma gäng och hämta upp mig hemma så drog vi till Valbo :) Man får ju ont i magmusklerna av att vara med dom :) Så himla roliga!! Underbart att träffa nya människor!!! <3

ikväll vet jag inte vad som händer, men de blir iaf nykter med dom här :) <3 Och sen ska jag ha en sak av en Idiot också! annars blir de hus i helvete!!!

hej då gott folk


Freeeeeedag

Hejsan hoppsan!!

Igår var jag med Fredde, Hansson, Moberg och en som jag tydligen inte får skriva ut namnet på! Vi var hemma hos Fredde och partade lite sen drog vi till Interpool 5 minuter, Sen drog vi til Slick för att killarna inte fick köpa i baren på Interpool! Hahahah men de fick jag! ÄGD!!

På slick hände en massa roligt :) Sen drog jag och hmm ja han jag inte får skriva ut namnet på och åt lite mat och sen tog vi taxi hem och sov! Han var hemma hos mig hela dagen idag och han fixade mackor till mig när jag sa att jag var hungrig :) TackTack!! <3

Nu sitter jag hemma hos Fredde och umgås med Dennis och Amanda och såklart Fredde! Blir lite dricka och sen kanske ut och åka lite bil! Grabbarna är bara för roliga :) hände en rolig sak när jag var påväg hit :) Åkte s80 08:ans hit :) Ingen aning vem som ägde den, men man har ju tur ibland, så slapp jag gå ;)

Varför ska ALLA kllar i Gävle leka med tjejers känslor??????? :O jag förstår inte!!!!! men men jag orkar inte bry mig längre!! Tur jag har mina vänner!!

hejsvejs

17/2-2011

hejsansvejsan

Jag mår verkligen inte bra nu!! kan inte sova, och de är jätte jobbigt :( Igår kunde jag inte sova mer än tre timmar, och inatt för att ens kunna blunda så fick jag ha musik i öronen, sen vakna jag mitt i natten av att jag grät, vad är de med mig? :( Så jag skickade iväg ett sms till G och sa att jag vela ha någon att prata med för att jag mår så dåligt, så han hämtade upp mig, så klart att han ställer upp! Tur man har sånna vänner <3

Idag så blir de att sola och gymma sen vet jag inte vad som händer! Något måste jag göra, mår ännu sämre av att sitta hemma, tur man har sina vänner så man slipper sitta ensam hemma! hahaha G gör så man skrattar, vilken härlig känsla att skratta, känns som att de var ett tag sen jag gjorde de :( tack vännen <3

Angie jag älskar dig, du betyder verkligen allt för mig <3 finns ingen bättre än dig!

hejsvejs


Onsdag

hej o ho :)

Jo ni nu var de ett tag sen jag skrev ett inlägg :)
Har hänt ganska myket sen sist kan man ju säga, den dagen förra veckan jag skrev inlägget så åkte jag hem till Fredde med Janne och E och M var där och partade :) Men jag och Janne var ju nykter så klart : ) Sen i torsdag så kom de folk hem till mig och partade :) Och i fredags så var de några boys som partade hemma hos mig :) Hur kul som helst tills vissa förstörde kvällen!

 

Idag så blir de att åka iväg till hästen och rida :) De snöar :S men de gör inge, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder :) Sen hoppas jag att få träffa E <3

 

Igår (eller aa inatt) snacka jag med G i mer än en halvtimme, försökte få han att förstå att man kanske inte borde leka med andra tjejers känslor! Jag syftar absolut inte på mig, men på en annan stackare som jag inte känner men verkar inte speciellt glad! Men vi pratade om en massa annat också, rätt skönt faktiskt! Jag vet ju vad han går för och tycker han är en idiot som håller på som han gör! Men de vet han om att jag tycker också!! Tur de inte drabbar mig iaf :)

nää nu ska man kolla om de finns nå jobb som man kan söka och sen funderar jag faktiskt att ta en långprommis från Sätra till Bomhus där älskade hästen Tage väntar :)

pusshej


Tisdag

tjollahopp :)

Igår så hade jag morgon i stallet så jag åkte dit och släppte ut alla 8 :) jätte snälla alla hästar :) När jag höll på  med de så blev jag våldgästad, kände inte ens igen karln när han stod i dörröppningen så de tog några sekunder att fatta vem de var ;) hhahaha snacka om att man blev paff :) Sen vart de gym och sen till stallet igen för att rida :D gick super bra, arbeta mycket med han när de gäller kort galopp :) Fick han verkligen att vilja arbeta :) Han tyckte de var supe kul. Sen när jag åker däifrån så kommer jag precis till bussen och upptäcker att jag glömt laddarn i stallet, hmm snacka om att jag blev less då! Men janne var snäll o hämta mig så åkte vi dit och hämta den, sen åkte vi hem till mig och kolla på 112 på liv och död ;) och åt lite onyttigheter :) men de var jag värd :)

Idag så blir de att kliva upp och bara ta de lugnt, sen åka iväg till gymmet och köra ett stenhårt pass :) Sen får vi se vad som händer resten av dagen :) nää kliva upp nu och dricka shaken så jag slipper den resten av dagen! :)

puss o kram


Söndag

Hallå där :)

igår vart de inte som tänkt :P jag var till hästen på morgon, men sen hade jag sån jäkla träningsverk så jag tyckte de var snällast att låta kroppen vila! så de var en lugn kväll må jag säga :) skönt de ibland också :)

Idag så har de vart söndag och de var länge sen jag hade så här roligt på en söndag :) Vakna och var ut med vovven, sen bar de iväg till Älgsjön och där var de hur mycket folk som helst och många underbara människor man känner :) Sen fick man ju åka Subaru och S4 ;) Väldigt roligt! Men jag har nog inte varit så rädd på länge som när jag åkte med Hemgren :O karln är ju hel galen :P

sen vart de hästen och göra sysslorna där och sen ett stenhårt pass på gymmet :) Underbar söndag!

Imorgon har jag morgon i stallet så de blir tidig kväll för mig idag, sen efter jag vart i stallet så drar jag och gymmar :) sen senare på dagen drar jag till stallet igen och rider :) nu kör jag stenhårt :) UNDERBART!

 

Hejsvejs på er :D


Fredag natt

hejsan hoppsan :)

Jo ni idag har jag gymmat :) som vanligt, men jäklar vilken träningverk jag har nu :) men då vet man ju att de händer nå :) sen på kvällningen hörde janne av sig och tyckte vi skulle hitta på nått :) Såklart jag vela de :) så de slutade med att vi var och snurrade i Hudik en sväng och sen åkte tillbaka till gävle, jag var inte så trevligt sällskap på vägen hem för jag somnade och vakna när han svängde av mot gävle, tog två varv på stan här också och sen var vi så trötta så de blev hemfärd :) Men de var mycket trevligt att bara åka iväg så där spontant :)

Imorn eller ja idag? så ska jag kliva upp halv sju och gå ut med hunden och sen ska jag iväg till gymmet och sen till hästen! snacka om att jag kommer vara trött, så de är vell bäst att jag stänger av den här dumburken nu!!

Godnatt allt folk och sov gott :)


RSS 2.0