Måndag 18/1-10

Nu har man varit i kalix från tisdag kväll till lördag natt <3 de har varit mycket roligt.. vi har vart med kompisar, träffat lite släkt och bara tagit de lugnt.. vi solade solarium två dagar men jag brände mig :S sen badade vi också :) jag, sandra, Niklas och Kim :) de var nice :) träffade även en bardomskompis krille :) <3
Vi var även till happis och Finland :)

Kommer sakna sandra och Niklas <3 hade ju roligt fast de va tråkigt i mellan åt xD

igår så var jag ute och åkte skoter heeeeela dagen med grabbarna :) <3 de var jätte roligt förutom när vi satt fast :) men annars var de nice xD <3

Idag har jag vart i skolan, skönt att få träffa mina älskade vänner igen :) <333


                                      

                                                                          Jag, sandra och Niklas på äventyr <3 :)

Fredag kväll :) 8/1-10

Hejsan alla där ute :)
Nu har de varit nyår och allt, de firades hemma med familj,släkt och vänner <3 de vart en lyckad kväll/natt :)

Jag har jobbat två dagar denna vecka, måndag och tisdag.. i måndags började jag 06.00-19.00 och i tisdags började jag 06.00-17.30 :) tjänade en slant iaf som ska gå till körkortet.. men när jag kom hem i tisdags så hade jag 38.4 i feber :/ jag var helt slut och somnade vid sju och vaknade nästa morgon med feber.. Så denna vecka kan man vell säga har bestått av att jobba och vara sjuk.. I helgen blir de bara ta de lugnt om man inte hittar på nå bus ;) ni vet ju hur jag är ;) <3

På måndag börjar skolan också, guuu vad jag inte länktar efter den.. men men de e ju bara till juni kvar nu ;) fast på tisdag eftermiddag så drar jag till kalix med syster-yster och Niklas :) ska bli så himla skoj <3 sen är de vell bara fortsättning och full fart med skolan! sista rycket nu :)

Jag har även köpt en ny mobil :) sååååå himla snygg :) <3

                            
                                                                         Min nya Nokia ;)

RSS 2.0