Onsdag kväll! :)

Idag har man vart i skolan hela dagen :) visst är man duktig ;) Imorgon blir de ingen skola för imorgon blir de färd till gävle till sjukhuset mest hela dagen! till min låtsatspappa Håkan <3 sen klockan fem ska min hund till vetrinären för hon ska vaccineras :D får se hur de kommer att gå! :) sitter och kollar på idol fast de sluta nu :) hehe ska kolla på oskyldigt dömd nu :) Ha de bäst!!

världens tråkigaste lördag!

idag har jag varit hemma helt själv heeeela dagen! hade åkt till gävle idag om jag hade haft pengar! men de hade jag inte så jag fick sitta här helt jävla själv!! segaste lördagen någonsin, jag lovar ni kan aldrig ha haft så tråkigt som jag har haft de idag!!!!! jag går mig själv på nerverna och alla ska dricka idag så ingen har tid att umgås.. fast om jag hade haft pengar jag med så hade jag inte heller vart nykter! :) ;) nu ska snart jag gå ut med hunden få se vart jag hamnar ;)

till veckan ska jag hem till gävle iaf <3 de ska bli så himla skönt att få komma hem, var ju till gävle i torsdags och hälsa på håkan <333 och ska hälsa på honom kanske två gånger eller flera gånger till veckan <3 känns så skönt att träffa honom.. och nu snart håkan är du ju färdigopererad! du kommer klara de här <3 du är så stark och du vet att du har mamma vid din sida varje dag <3 håkan vi älskar dig, du är den bästa låtsatspappa man kan ha, se till nu att bli frisk och kom hem <33 vi saknar dig <3

gävle idag!

idag så visade mina kompisar vilka som var dom riktiga!! tack tessa och sara ni betyder allt för mig!! var till gävle idag till min lätsatspappa som ligger i repirator!! :'( :'( fy fan vad jag mår dåligt..

Håkan du klarar dig genom allt! vi finns för dig, du betyder jätte mycket <3



:'(                   :'(                      :'(                            :'(                                :'(                          :'(

Sitter och pluggar :/

Idag började man klockan åtta! hade matte B :) sen hade jag Psykologi och sen slutade jag för dagen :) så då tog jag min älskade hund och drog till delsbo :) var i lägenheten och dona och rota :) sen åkte jag in till stan igen för att göra lite ärenden och nyss har jag pluggat klart med arbetsmiljö och säkerhet och Psykologin och just nu sitter jag här och bloggar och ska plugga i körkortsboken :) sen blir de till att kolla Idol och kändisjungeln :)

Fan vad jag blir less på endel!!!!! jag fattar inte! men de är vell lika bra! nästa helg blir de gävle.. och kanske denna helg med :) vi får se vad som händer och sker :D <3 saknar ju en massa :) <3



Tur att jag har mina vänner och min familj, annars hade jag aldrig orkat allt!!! <333


Måndag och är sjuk :/

I lördags hade jag feber :/ men gick på flickan som lekte med elden :) den var skit bra och spännande <3 efter bion var vi ute på stan en sväng :) träffade polacken som var på lyset :) hahaha säger bara de :)

Igår när jag vaknade hade jag iaf inte någon feber så de var skönt :) Sofie åkte hem halv två :( saknar henne redan <3 efter att hon åkt hem så åkte vi till lönnånger och älskling hjälpte till där medans jag satt och snora.. sen åt vi där :D tur de för att jag hade inte orkat ställt mig vid spisen :) sen åkte vi hem och kolla på film..

Idag ligger jag hemma och har ont i huve och är dunder förkyld :/ så de blir ingen skola för mig idag tyvärr :/ ska försöka bli frisk någon gång!! så för min del så blir de bara att ta de lugnt idag :/

                                   


:/ :) :D :'( <3

Hej allla :)

Igår kom min älskade lilla-syster :) <3 var ute och åkte bil på kvällen/natten :) <3 sen så idag har vi inte gjort ett skit varit i lönnånger och de var så jävla tråkigt :/ men ikväll blir de bio på flickan som lekte med elden <3 de gillas men jag känner mig inte så pigg men ska gå ändå :D <33

Jag har blivit förkyld :'( jag har feber också :( men jag hoppas jag blir bättre tills på måndag, så jag kan gå till skolan! :)

Endel människor förstår jag mig faktiskt inte på :/ dom gör allt dom säger att dom inte gör och bara ljuger.. men de är ju deras problem, inte mitt.. Tur jag har mina rikitga vänner och min pojkvän och såklart min familj!!

Jag älskar er <3 ni som vet att jag älskar er ta åt er :) <3 och jag saknar dig sandra <3


                                  lilla-syster
                                                                           saknar så klart alla i min familj <3

:@ så sjukt less och förbannad

hej mina läsare :)

LESS!!
Idag har jag gått skolan från åtta till fyra :/ ganska jobbigt men har försökt göra dan bra iaf.. men sista lektionen var jag less!!! när jag kommer hem blir jag såååå himla less!!!! Endel vill jag bara att dom går och dränker sig ett tag..

FÖRBANNAD!!
Och nu till de jag är förbannad för!!
Ulf Wahlman!!!!!! du skulle allvarligt inte våga träffa mig nu!! jag vet inte vad jag skulle göra, antagligen nånting som jag skulle få lida av senare i livet!! men för stunden skulle de kännas bra!! Jag undrar vem de är som har en järnplatta lös i skallen?? :O eller vad säger ni? Ulf Wahlman om du läser de här så vill jag bara säga att du kommer inte få de roligt :) :D "Ler"

ÄLSKAR <3
Sandra Åkerström/Nilsson jag älskar dig mest i hela världen du betyder så himla mycket för mig, och jag är väldigt rädd om dig <33 jag vill inte att du ska råka illa ut.. men tyvärr kan jag inte göra nått härifrån :( men jag kommer ska du se :) :D "ler" och då du ska vi ha roligt :) Sandra jag älskar dig min underbara syster <33 glöm aldrig de <33

 

Sandra och Victoria tills döden skiljer oss åt <33


Måndag igen :(

Guu vad helgen har gått fort :) i fredags tog vi de bara lugnt och i lördags så åkte vi till sundsvall och inhandlade några möbler från IKEA :) de va mysigt :) sen köpte jag två par nya skor också <3 I söndags så åkte vi ner till stugan för att emil skulle fixa med bilen och med husvagnen men de var jag som åkte på att göra bilen :) jag gjorde de faktiskt frivilligt :) för att jag hade så tråkigt :) så först så dammsög jag, sen tvätta bilen, sen torka bilen och sen satt jag på någon vinyl eller vad de hette i inredningen :) jag kände mig väldigt duktigt faktsikt :)

idag så börjar skolan igen :/ en hel till vecka tills man får vara ledig :( men de ska vell inte vara några problem :)

 

                               Bilen <3
                                                                         snygga bilen <3


Äntligen helg :) <3

                                                                            FREEEEEDAG :)

                              Jag :)


Äntligen så är de fredag och de betyder så klart helg :) ska ta de lugnt i helgen, tvätta kläder och umgås med killen :) <3 och så klart med hunden :) saknar min familj nå grymt mycket, men jag får vell leva med de eftersom dom kommer ju aldrig och hälsar på :/ måste plugga matte också för att jag typ halv sov på lektionen så jag hann inte med :) var så himla trött så när läraren sa att vi skulle börja jobba så fattade jag NADA :) hahah men så de kan vara ibland!

sitter och väntar på att min pojkvän ska sluta jobbet :) sen ska vi nog mest ta de lugnt för både han och jag är helt slut :/ sen hoppas man på att de händer nått spännande imorn ;)

sitter hemma och pluggar psykologi :(

Sitter just nu hemma med tesso och sara.. jag och tesso har pluggat med psykologi! inte de roligaste men de funkar!

sen har jag tvättid efter skolan :/ igår tittade man på film med älskling på män som hatar kvinnor, den är så himla bra :) så idag efter älskling e klar med tapetsering så ska vi bara mysa och kolla på idol :) hahahah endel är ju bara för roliga på idol.. ahahahhahhahahha :) jag mår så himla bra nu! livet leker just nu helt enkelt <3 :) :P

jag älskar dig min älskade pojk <33 vad vore livet utan dig?? de vill jag inte ens tänka på!! <3
Puss på mina vänner ;) ni betyder <3

jag :) Jag och älskling <3Natacha <3


nu var de länge sen jag skrev :) hhaah hade glömt att jag hade en blogg :)

idag var de skola från ett till fyra :) hade trafikkunskap sista lektionen med bby :) <3 det har hänt mycket sen sist kan jag lova!! jag har ny pojkvän, som jag älskar över allt annat <3 sen umgås jag och amanda huuuur mycket som helst :) =) och de gillas värkligen jätte mycket! <3 skolan går suveränt än så länge :) jag älskar även min hund över allt annat, hon är värkligen världens snällaste och goaste hund :D :D :) <33

ska gå ner på ica och handla lite godis tror jag :) jag har så himla tråkigt för älskling håller på att tapetsera.. så de blir nog en film med lite godis :P

Så om man sammanfattar vad som hänt sen sist: ny pojkvän, skönt sommarlov, vart med bästa
kompisen jämt och skolan går skit bra.. snacka om att jag mår bra just nu :) :) :) <3




DEN BÄSTA JAG VET <3 OCH MIN POJKVÄN SOM INTE ÄR MED PÅ BILD!! <333






RSS 2.0