Torsdag 11/3-2010

Hej igen : )

Nu var de ett tag sen jag skrev : ) har haft mycket att göra, allt med skolan och studenten och sånt! Jag har vart i gävle sen i fredags, Nu är jag i Delsbo och väntar på att Veronica ska skriva att vi ska börja sy, sen ska jag till gävle igen och blir där i fyra veckor till : ) Jag har praktik i tre veckor och en veckas lov! Tog en sväng till stockholm i helgen också med syster <3 hahah när jag är i farten vet man aldrig vad som händer eller vad man hittar på för bus ;)

Det går utmärkt med hunden min <3 Älskar henne så mycket, hon är min guldklim <33

Jag har även börjar träna på gym fem dagar i veckan och solar två dagar i veckan : ) så jag har de rätt så fullt på veckorna.. Hinner inte göra så mycket annat.. Speciellt inte nu när jag ska jobba tre veckor och ska hinna med gym och solning samtidigt : ) men de löser sig! : )






                         JAG                              och                             NIKITA <333


RSS 2.0