Ja du :'(

Jag har nog aldrig mått så här dåligt..  :'( jag borde må bra nu när jag har en egen lägenhet och skolan går toppen.. men ändå är de så här jobbigt :'(

Jag fattar inte :'( jag orkar inte prata med nån heller.. de kommer säkerligen kännas bättre för stunden men sen kommer jag att må lika dåligt som jag gjorde innan.. :'( jag vet snart inte vad jag ska ta mig till.. :'( de känns så skönt att skriva av sig just nu men sen när jag ska gå hem kommer mina tårar att rinna igen :'(

Jag orkar inte att må dåligt nå mer.. jag trodde det skulle bli bättre efter jag flyttat hit och slått ner mig tryggt någonstans, men inte.. jag ska då aldrig få må bra :'(

mitt liv känns så himla meningslöst :'(

ja du!!

Fy fan vad less jag är.. orka berätta för vad här.. för de finns många idioter som kan läsa här som inte har med mitt liv att göra.. men bara så ni vet ifall jag inte orkar prata eller värkar grinig.. men men så kan livet vara ibland!!

Men tur att jag har dej Veronica.. utan dej hade de aldrig gått <333333

Länktar hem till dej redan och jag har inte varit borta i en dag ens.. men men jag kommer ju hem på måndag så då ska vi kramas gumman <33

gävle

Idag åkte man hem igen :D saknar ju alla.. :D <3

men har börjat få ordning i lägenheten nu iaf :D men veronica ska hjälpa mig att möblera om lite :D de vart så himla tomt :S

imorn e de prov också :S orkar inte med skolan nå mer :S e så mycket för tillfälle :(

I helgen då blir de röj :D jag länktar som fan men nu är de ju bara 3 dagar kvar tills dagen :D asså kan dagarna gå lite fortare.. <3 den dagen kommer äga allt <3

RSS 2.0