Söndag!

Hello :P

Idag är de söndag och de innebär att helgen är slut :(
Sjuk är man också :( har vart de sen i fredags :( snorig, hosta och feber :( men men ska kurera mig så mycket som möjligt så jag kan gå till jobbet imorgon, knapra halstabletter, ipren, dricka te och sitta och dega och hoppas på att de hjälper !

det har vart en underbar helg annars. Vart med den bästa <3 och sen med underbara vänner. Gick o la mig tidigt igår :O första lördagen på väldigt länge jag gått och lagt mig så tidigt. men jag var så himla trött och slut i kroppen. sen är man ju sjuk :(

 

Nej nu blir de att gå och ta på mig tjock tröjan och tjocksockar , fryser som fan och mysa ner mig i soffan och ha te koppen i högsta högg.

 

Pusshej


Onsdag :)

Hejsan :)

Nu var de mer än två veckor sen jag skrev sen sist :)
De är jobb mån-fre som gäller, så jag orkar inte sitta här så mycket :P Gick jätte bra på jobbet förra veckan :) Väldigt nöjd! Den här veckan har också gått bra än så länge och hoppas de fortsätter dom två dagar som är kvar innan helg :) <3 mitt jobb är underbart <3 trivs som en prinsessa där :)

Fått lägenhet har jag också hunnit med :) JIPPI!! ;) och fick veta en glad överraskning idag med som gjorde mig överlycklig :) Kan inte bli bättre.

Mitt liv är solklart just nu :)

Puss o kram :)


Älskade måndag :)

Idag har de varit en helt otrolig dag :) LOVE IT!!!
Så här ska varje dag vara, då är jag ju verkligen världens lyckligaste tjej :)
Jobbet älskar jag, Världens bästa arbetskamrater och endel är ju speciellt snälla och roliga : ) trivs med allihopa jätte mycket :) Slog alex och martin i försäljningen :) WOHO :)

Träffa även den bästa tjejen idag och snacka en massa skit ;)

Undra vad dagen imorn har att erbjuda ;) jag hoppas den blir lika underbar som denna, då kommer jag bli överlycklig.
Nu ska jag vell försöka sova om inte någon kommer och våldgästar mig och ciggen :) Hahaha ;) jobb imorn 08.00

Godnatt

Söndag och läggdags

hejsan !

I fredags så umgicks jag med fredde. de var trevligt :)
Igår vart de party med mycket trevligt folk, de var behövligt, roligt var de och full vart jag :)

Idag så har jag vart och hälsat på dom bästa föräldrar som finns. har vart där hela dagen, de har vart väldigt trevligt med väldigt god mat :)

Ja ni sen är de ju så att gävle är inte den bästa staden inte, men man får göra de bästa av situationen. Många är de som har sårat mig men jag går vidare med ett leende på läpparna ändå :)


Nu blir de sova för de är jobb imorn 08.00


Godnatt


Fredag :) Wiho

Heeeeeelo :P

Idag är de fredag och helg :) JIPPI!
Har gått jätte bra på jobbet tycker jag :) jag har verkligen världens bästa arbetskamrater :) trivs på jobbet jätte mycket. Men nu är de helg och de ska bli underbart att sova ut imorn kan jag lova :) WIHO :)

I'm lovin it :)

Hahaha som ni kanske märker är jag på super humör, och ni får inte vet varför ;) men en person vet varför jag är så glad :) UNTZ UNTZ ;)

Puss o kram

Måndag och jobb :)

Hello :)


Nu var de en hel vecka sen jag skrev. jag har inte vart på humör för att skriva. då skulle de bara komma ur en massa onödigt skit som inte alla behöver veta kanske :P Idag var de jobb som gällde, men jag hade ju sovmorgon så här första dagen. de var skönt kan jag lova, för jag somna inte förän vid fyra imorse. Men underbart att börja jobba, verkar vara jätte roligt och jätte trevliga och snälla människor :)


Haft en underbar helg kan man ju säga. Är så lycklig. Vad mer kan man säga? ;)

 

Pusselipuss


RSS 2.0