Torsdag :)

Goddag allihopa :D

idag har jag haft en endaste lektion och gjorde klart uppgifter ganska fort så slutade kvart i elva :) sen har lilla jag varit på fri fot ett tag ;)

I helgen bär de av till gävle :D <3 träffa kompisar och famlijen <3 I LOVE IT <33

Jag har sååååå himla tråkigt just nu så kan någon vara social? :P : )

                                             
                                                                Ja du vad ska man säga? ;)


Hemma igen!

I helgen vart de gävle för min del :) har vart till håkan två gånger och båda gånger var han vaken :) så himla skönt att se han vaken men gör ont i mig att se hur ont han har :'(

Imorgon blir de skolan :/ har faktiskt inte en endaste lust att gå dit, men ska göra de ändå ! Jag älskar min familj, sandra saknar dig redan, vill vara med dig hela tiden! Vi har alltid så roligt ihop!! :) och vi kan prata om allt! de är så himla skönt! ska nog hoppa in i duchen en stund och ha en stund för mig själv :) sen blir de kolla tv och slappa bara.. är så himla trött idag, vet inte varför! :/   


                                 
                                                                             Jag och syster ;) <33

RSS 2.0