slutet av denna dag

Hejsan :)

Jag kan berätta lite om min flänga hit och dit vecka :) I måndags var jag i sthlm och sökte jobb :) på kvällen åkte jag hem och gjorde en hemlis ;) På tisdag var jag med de bästa gänget på utbildningen <3 på kvällen bar de iväg till sthlm igen för att jag återigen har sökt jobb idag :) idag har de vart en helt underbar dag må jag säga! sökt jobb, ätit gott och tittat på film! Imorn är de återigen jobbsök och sen bär de av till gävle igen. Fredag så tillbringas den sista dagen på utbildningen, ska bli skönt på ett sätt att äntligen vara klar men de ska bli väldigt tråkigt att inte få träffa bästa gänget 5 dagar i veckan, kommer sakna de rejält :(

Jag ligger verkligen i nu med jobbsök för jag vill verkligen komma ut i arbetslivet och med någonting jag vill göra :D Wiho :)

Älskar min Troja mest i hela världen <3

Godnatt

Söndag kväll

hejsan

nu var de ett tag sen igen! Tänker på dig jämnt Dennis <3

I helgen var de Hudik som stod på menyn, de var crusing och den tillbringades med Amanda och Jens! må säga att de var underbart roligt :D Mycket skratt och mycket folk :)

Idag åkte jag hem från hudik och sen direkt till sthlm! somnade i bilen på väg till sthlm, obs de var inte jag som körde, sen vaknade jag av att de bolmar in rök i bilen! snacka om att jag blev livrädd :P hahahah!

Nää nu ska jag sova, för imorn håller jag tummarna :D

Hörs då :D

RSS 2.0