jo men hejsan :D

hallå där kött o blåbär :D

Nu var de ett bra tag sen jag skrev igen :S jag är skit dålig på att skriva!! för försöka bättra mig!

 

De händer mycket i mitt liv som vanligt, aldrig en lugn stund! men de är skönt de! jag gillar när de händer saker och speciellt som är för min egna fördel, de gillas extra mycket :D Mitt liv är jäkligt bra faktiskt! jag gillar läget och lever en dag i taget :D Snart är utbildningen klar också! shit vad tiden går fort och jag blir bara bättre och bättre :D nu var jag lite ego men de får man vara faktiskt ibland! jag bryr mig så mycket om mina nära och kära så ibland har jag faktiskt rätt o bli ego!

 

Älskar vännerna jag har runt omkring mig! min familj såklart också <3

 

Nää nu ska jag gå ut med den mest underbara hunden som står på fyra ben! Matte älskar dig Troja mer än nå annat! Du är min livskamrat och är så himla lycklig att jag har dig i mitt liv! <3 <3

 

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0