Måndag och ledig dag :)

Hej hopp

Nu var de ett tag sen, men jag hinner aldrig längre, som är lite tråkigt eftersom jag har lite läsare :) sorry, jag ska skärpa mig! men jag jobbar, sover och äter känns de som! Men jag trivs som fina fisken på jobbet, känns som att jag har jobbat där längre än vad jag har! Älskar mitt jobb!

Sen förra lördagen jag skrev har jag hunnit med, jobb, gävle, stockholms open och åter jobb! :) Idag är jag ledig och de är så underbart skönt, för jag jobbade fre, lör och sön! så man känner ju sig lite sliten!

Nää undra om man ska gå och göra lite nytta, ska ut med hunden, tvätta och så lär jag vell städa för de är ingen annan som gör de och jag hatar att ha stökigt!!!

Jag älskar dig Patrik med hela mitt hjärta <3

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0